Doorgaan naar inhoud
Captain AdsCaptain Ads - Zet koers naar succes met Google Ads!
  • Home
  • Over Dirk
  • Gratis
  • Blog
  • Diensten
    • Google Search Ads
    • Google Display Ads
    • Google Shopping Ads
  • Training & Community
  • Contact
  • Mijn account

Zet koers naar succes met Google Ads!

Lees hoe je in 5 stappen (de GRIP5-methode) meer leads en sales genereert...

Download gratis e-book
Ebook_2_site_tiny
Ebook_2_site_tiny
Download gratis e-book

Lees hoe je in 5 stappen (de GRIP5-methode) meer leads en sales genereert...

Google Search Ads uitbesteden

Ideaal als je Google Ads niet zelf kan of wil beheren

Dat het opzetten van een succesvolle Google Search Ads campagne een vak apart is, dat merken wij steeds weer. Regelmatig zien wij campagnes voorbij komen die juist in de basis niet goed zijn opgezet; waarbij zoekwoorden, advertenties en landingspagina’s niet op elkaar aansluiten. Dit resulteert in een lage CTR en relevantie.

Zoek je een gecertificeerde partner die kwaliteit levert? Neem dan contact op met Captain Ads. 

In deze video laat ik je zien hoe de Google Ads veiling werkt. Bekijk welke invloed goede kwaliteitsscores en AdRank op je advertentie posities én kosten per klik (CPC) hebben. Goede scores haal je met goed opgezette en doordachte campagnes!

Bel: 085-0609906

Zo werkt de Google Ads veiling.

Dit kun je van Captain Ads verwachten als wij je Google Ads campagnes opzetten of overnemen.

Of je nu een bestaande Google Ads campagne hebt lopen, of een nieuwe campagne wilt starten; wij gaan te werk op basis van de GRIP5-methode. Dit zijn de 5 stappen die we doorlopen:

1. Intake

Wij willen weten wat jij weet! Hoe zit je verdienmodel in elkaar? Wat is je (financiële) doelstelling? Hoe omschrijf je jouw organisatie en jullie producten/diensten? Etc. Na afloop van ons intakegesprek weten we:

  • Welke doelen we nastreven en wanneer we tevreden zijn (wat mag een lead of sale kosten?)
  • Welk advertentiebudget je beschikbaar stelt (probleemloos testen!)
  • Wat belangrijke USP’s zijn (handig voor de advertentieteksten)
  • Welke zoekwoorden volgens jou interessant zijn (extra handig als basis voor onze zoekwoord analyses)

2. Google Ads strategie
Naast Search Ads kent Google andere interessante advertentiemogelijkheden. Hoe passen display, shopping en remarketing wel of niet binnen onze strategie?

3. Opzet campagne

Op basis van ons intakegesprek en de gekozen strategie gaat Captain Ads aan de slag met het opzetten van de Google Ads campagne. We maken gebruik van alle toeters en bellen die Google ons te bieden heeft. Van zoekwoordanalyses tot conversie meting en (geautomatiseerde) biedstrategieën. Als het maar interessant is op basis van onze gestelde doelen!

4. Analyse resultaten

Zodra een Google Ads campagne van start gaat beginnen we met het verzamelen van data. Op basis hiervan gaan we de campagnes doorlopend analyseren. Welke zoekwoorden presteren goed? Welke advertenties kunnen beter? Zijn de kosten per conversie binnen de doelstelling? Zo ja, hoe gaan we groeien? Zo nee, waar moeten we bijsturen? etc.

5. Optimalisatie campagne (maandelijks)

Op basis van de uitkomsten van onze analyses gaan we aan de slag met het optimaliseren van het Google Ads account. Al onze werkzaamheden leggen we vast in een duidelijke rapportage. Hierin vind je verder:

  • De belangrijkste KPI’s, zoekwoorden en conversies in beeld
  • Een overzicht van alle uitgevoerde werkzaamheden incl. korte uitleg waarom
  • Een beschrijving van het resultaat

Waarom? Omdat de GRIP5-methode duidelijkheid en transparantie biedt voor beide partijen! 

Bel: 085-0609906

Google Search Ads

search ads afbeelding

Gratis strategiegesprek

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen? 

Meld je aan voor een gratis strategiegesprek. In een telefonisch gesprek van circa 30 minuten ga ik dieper in op de Google Ads kansen voor jouw organisatie!

Gratis strategiegesprek plannen

GRIP5-methode: onze transparante werkwijze naar succes!

Onze succesformule voor prettige samenwerkingen die resultaat opleveren is de GRIP5-methode. Met deze 5 stappen zetten we koers naar succes met Google Ads.

1. Intake

In deze fase gaan wij samen het campagnedoel bepalen. Wanneer zijn we tevreden?

Daarnaast horen we graag info over alles wat van belang kan zijn voor de campagne. Eventuele zoekwoorden, USP’s, concurrenten, etc.

2. Strategie

Op basis van je doelen bepalen we de Google Ads strategie.

Voor welke campagnetypen kiezen we? Gaan we met Search, Shopping, Display, Remarketing of een combinatie ervan aan de slag?

3. Opzet campagnes

In deze fase gaan de specialisten van Captain Ads de daadwerkelijke campagnes opzetten. 

Uiteraard gebeurt dit volgens de professionele standaarden die je van een SEA specialist mag verwachten én op basis van informatie uit het intakegesprek.

4. Analyse campagnes

Maandelijks bekijken we hoe de campagnes scoren in verhouding tot de gestelde doelen?

Kunnen we uitbreiden of moeten we verkleinen? Wat werkt goed en wat werkt slecht?

5. Optimalisatie

Op basis van de analyses uit stap 4 gaan wij aan de slag met optimalisatie van het Google Ads account.

Maandelijks ontvang je overzichtelijke rapportage met relevante statistieken, beschrijving van uitgevoerde werkzaamheden en resultaatbeschrijving.

De ervaringen van enkele deelnemers aan onze Google Ads trainingen:

Pittig en intensief, maar een erg interessante training. Een goed tempo met voldoende afwisseling tussen theorie en praktijk en genoeg ruimte voor interactie. De training is wat mij betreft een uitstekende voorbereiding op de Google Ads certificering. Dus al met al 2 zeer geslaagde dagen!

Goossens
Marketingcoördinator

Hele nuttige en leerzame training, waarbij theorie en praktijk met elkaar gecombineerd worden. De trainer was ook top en had zich tevoren goed verdiept in ons bedrijf. Als je op zoek bent naar een Google Ads training voor zowel beginners als gevorderden is Captain Ads zeker aan te bevelen.

Adriaan Roggeveen
Directeur P4U

Goede afwisseling van theorie en praktijk. Het tempo was vlot. Er is veel interactie mogelijk. De uitleg is duidelijk en kundig. Heel prettig dat de cursus toegespitst was op ons eigen bedrijf. Dirk stelt kritische vragen, waardoor je inzicht krijgt in het hoe en waarom. Kortom; zeer aan te bevelen als je met Google Ads aan de slag wilt!!

Ursula Janssen Daalen
Mede-eigenaar webshop

Twee dagen training gehad van Dirk. Heel leerzaam en erg interessant! Dirk vertelt met enthousiasme en geeft ruimte om gedurende de training ook de praktische vertaling uitvoerig te bespreken. Waar het kan brengt hij er iets meer tempo in, waar het nodig is neemt hij de tijd om dieper op zaken in te gaan. Kortom een geslaagde training!

Kimberley Frenken
Grafisch vormgever

De twee-daagse training die Dirk heeft verzorgd voor ons bedrijf heb ik als bijzonder prettig ervaren. De insteek om te starten vanuit het praktijk gedeelte en de opvolgende trainingsdag de theorie dieper toe te lichten werkte voor mij zeer prettig. De stof was voldoende en van goed niveau. Afsluiten met voorbeeldvragen om zo onderling te sparren is ook een plus wat mij betreft. Nogmaals dank!

Roel Cuijpers
Digitaal designer

Zeer interessante en inspirerende training. In de opzet van de training zat een goede afwisseling in praktijk en informatief. Dirk is zeer kundig in zijn uitleg en prettig om naar te luisteren.

Wesley Seuren
Marketing en communicatie adviseur

De ervaringen van enkele deelnemers aan onze Google Ads trainingen:

Pittig en intensief, maar een erg interessante training. Een goed tempo met voldoende afwisseling tussen theorie en praktijk en genoeg ruimte voor interactie. De training is wat mij betreft een uitstekende voorbereiding op de Google Ads certificering. Dus al met al 2 zeer geslaagde dagen!

Goossens
Marketingcoördinator

Hele nuttige en leerzame training, waarbij theorie en praktijk met elkaar gecombineerd worden. De trainer was ook top en had zich tevoren goed verdiept in ons bedrijf. Als je op zoek bent naar een Google Ads training voor zowel beginners als gevorderden is Captain Ads zeker aan te bevelen.

Adriaan Roggeveen
Directeur P4U

Goede afwisseling van theorie en praktijk. Het tempo was vlot. Er is veel interactie mogelijk. De uitleg is duidelijk en kundig. Heel prettig dat de cursus toegespitst was op ons eigen bedrijf. Dirk stelt kritische vragen, waardoor je inzicht krijgt in het hoe en waarom. Kortom; zeer aan te bevelen als je met Google Ads aan de slag wilt!!

Ursula Janssen Daalen
Mede-eigenaar webshop

Twee dagen training gehad van Dirk. Heel leerzaam en erg interessant! Dirk vertelt met enthousiasme en geeft ruimte om gedurende de training ook de praktische vertaling uitvoerig te bespreken. Waar het kan brengt hij er iets meer tempo in, waar het nodig is neemt hij de tijd om dieper op zaken in te gaan. Kortom een geslaagde training!

Kimberley Frenken
Grafisch vormgever

De twee-daagse training die Dirk heeft verzorgd voor ons bedrijf heb ik als bijzonder prettig ervaren. De insteek om te starten vanuit het praktijk gedeelte en de opvolgende trainingsdag de theorie dieper toe te lichten werkte voor mij zeer prettig. De stof was voldoende en van goed niveau. Afsluiten met voorbeeldvragen om zo onderling te sparren is ook een plus wat mij betreft. Nogmaals dank!

Roel Cuijpers
Digitaal designer

Zeer interessante en inspirerende training. In de opzet van de training zat een goede afwisseling in praktijk en informatief. Dirk is zeer kundig in zijn uitleg en prettig om naar te luisteren.

Wesley Seuren
Marketing en communicatie adviseur

Waarom Captain Ads?

  • Ervaren Google Ads specialist
  • Maandelijkse ad spend > € 200.000
  • Kernwaarden: transparant & resultaatgericht
  • Kennisoverdracht mogelijk
  • Voor ZZP, MKB & Webshops
Bekijk diensten

Over Captain Ads

Captain Ads (Dirk Julicher) is sinds 2007 gespecialiseerd in Google Ads. Zijn kennis brengt hij – samen met zijn team – over in de vorm van (praktische) Google Ads trainingen voor beginners en gevorderden. 

Daarnaast beheert Captain Ads voor tientallen ZZP’ers en MKB-bedrijven de Google Search, Display en/of Shopping Ads campagnes.

Dirk Julicher = Captain Ads

Enkele van onze klanten en partners

Over Captain Ads

Adverteren met Google Ads is de meest effectieve manier om leads en sales te genereren. Maar doe het wel goed, anders kan het resultaat tegenvallen. Wij helpen je graag verder. Captain Ads is jouw partner én opleider op het gebied van Google Ads.

GooglePartnerLogo
Contactgegevens

Bel: 085 0609906
Mail: info@captainads.nl

Bedrijfsgegevens

Captain Ads
Hagelkruis 6b
6071 LE Swalmen
KVK: 14132569
BTW: NL001831103B58

Navigatie
  • Home
  • Over Dirk
  • Gratis
  • Blog
  • Diensten
  • Training & Community
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
Trainingen
  • Training & Community
Diensten
  • Google Search Ads
  • Google Display Ads
  • Google Shopping Ads
Naar het LMS (oud)
Copyright © 2022 Captain Ads
Een handelsmerk van IMAllround
Deze website maakt gebruik van cookies voor de verbetering van de gebruikerservaring. U kunt het gebruik van deze cookies ook uitzetten indien gewenst. Cookie instellingenAKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN